Med vår UGC-tjänst gör vi det enkelt för ditt företag att komma igång med User-Generated Content. Här är hur processen fungerar:
"User-generated content: När dina kunder blir dina bästa marknadsförare, för att de faktiskt gillar det du gör – och kanske till och med gör ett bättre jobb än du själv!"
3 snabba om UGC - User Generated Content
Vi vill påstå att vi är så mycket mer, vi kan vara din webbyrå, din marknadsföringsbyrå eller din digitala byrå. Allt beroende på dina behov. Det är så det funkar att vara en fullservicebyrå helt enkelt!
CEO,
Loopon AB
Webbansvarig,
Halmstad Hammers
Marknadsansvarig,
Byggakademin
Digital kommunikatör/ Webbansvarig,
Depend Cosmetic
Ägare,
AHN Kiropraktorerna
Creative Director,
Simmer Style
Att använda UGC har flera fördelar för ditt företag. Här är några av de största:
Att skapa en effektiv UGC-kampanj kräver mer än bara att be kunderna att dela bilder. Det handlar om att skapa en strategi som känns genuin och relevant för din målgrupp. Här är några anledningar till varför vi är rätt partner för att hjälpa dig med UGC:
Om du är redo att stärka ditt varumärkes närvaro på sociala medier och skapa engagerande, autentiskt innehåll genom User-Generated Content, då är vår tjänst precis vad du behöver. Vi gör det enkelt för dig att starta och få igång en UGC-kampanj som gör skillnad.
Så varför vänta? Kontakta oss idag för att få reda på hur vi kan hjälpa ditt företag att dra nytta av kraften i UGC och skapa innehåll som engagerar, inspirerar och stärker ditt varumärke!
UGC bygger autenticitet, stärker förtroendet och gör att potentiella kunder känner att produkterna är testade och uppskattade av verkliga människor.
Företag kan använda UGC i marknadsföring, sociala medier, och på webbplatser för att visa verkliga användarupplevelser och skapa engagemang.
UGC kan vara bilder, videor, recensioner, blogginlägg eller sociala medieinlägg skapade av kunder eller användare.
Ja, genom att uppmuntra till delningar och taggar från användare kan UGC öka varumärkets synlighet på sociala plattformar.
Genom att skapa tävlingar, ge incitament eller bara uppmuntra till att dela sina upplevelser kan företag uppmuntra kunder att bidra med UGC.
Vi tycker det är väldigt trevligt med både telefonsamtal, mail och personliga möten. Varför inte skicka iväg en kontaktförfrågan så hör vi av oss, helt förutsättningslöst, för att se hur vi kan hjälpa er att komma till nästa nivå!
Vi är kompisar med Google.
Titeln Google Partner tilldelas företag som lyckas uppnå de kravs som ställs av Google. Tex. ska företaget kunna uppvisa vissa definierade optimeringsresultat för de kunder & varumärken som hanteras av företaget.
Vi är väldigt stolta över att uppfylla de hårda krav som ställs av Google för att bli Google Partner.
info@fredagmorgon.se
Du har inte tid att ringa, släng iväg ett mejl så hör vi av oss så fort vi kan.
Kontakta oss
Frågor och funderingar? slå oss en pling. Söker du en specifik person klicka här.
Du har inte tid att ringa, släng iväg ett mejl så hör vi av oss så fort vi kan.
Johanna Majjgren
Senior Digital Strateg.